Meble siedziskowe w biurach, gabinetach, firmach

W biurach, gabinetach, firmach powinny znajdować się specjalne meble biurowe, w tym meble siedziskowe. Należą do nich krzesła biurowe dla pracowników, krzesła lub ławki dla czekających na swoją kolej klientów, ekskluzywne fotele biurowe dla dyrektorów i kierowników, krzesła dla przyjmowanych klientów. Wszystkie siedziskowe meble biurowe powinny być wygodne i funkcjonalne. Pracownicy firmy, biura często spędzają bowiem wiele czasu w pozycji siedzącej, natomiast klienci chcą czuć się dobrze, komfortowo, zarówno podczas załatwiania swoich spraw, jak i oczekiwania w kolejce. Wszystkie krzesła, ławki i fotele powinny być więc ergonomiczne, czyli dopasowane do możliwości, właściwości fizycznych człowieka. Powinny być więc one wygodne, umożliwiać swobodę ruchów, posiadać wygodne, wyprofilowane oparcia. Ponadto krzesła i fotele dla pracowników (którzy spędzają przy biurku kilka godzin dziennie) powinny mieć regulowane oparcia, regulowaną wysokość, podłokietniki, miękkie obicie. Ważny jest również wygląd krzeseł i innych mebli siedziskowych w firmie, ponieważ klienci mogą zwracać na to uwagę. Gdy już w poczekalni zobaczą oni podniszczone krzesła czy ławki z poszarpanym obiciem, mogą negatywnie ocenić firmę, nawet jeżeli w rzeczywistości jest ona solidna, rzetelna i oferuje usługi wysokiej jakości.

Posted under Meble biurowe od admin on Sobota 2 luty 2013 at 14:19

Brak komentarzy

Nikt tego jeszcze nie skomentował.

Kanał RSS dla tego wpisu.

Niestety, skomentowanie tego wpisu jest niemożliwe.